joi, 10 decembrie 2009

Premiul Nobel pentru pace


Iata o imagine luata din Primaria de la Oslo unde in prezenta mai multor capete incoronate azi 10 decembrie-aniversarea mortii lui Alfred Nobel-cel care a inventat dinamita si a stabilit ca averea lui sa fie impartita ca premii,printre ele si premiul pentru Pace-so,ziceam in imaginea luata din Oslo il vedem pe Presedintele Statelor Unite aleAmericii zambind fotografilor cu medalia de aur si cu diploma.Primul presedinte de culoare ale SUA cu premiul Nobel.Aici nu e vorba ca e de culoare sau nu ci faptul ca el este comandantul suprem al fortelor Armate ale SUA,armata care la ora actuala este in razboi pe doua fronturi,Afganistan respectiv Irak.Eu sunt abonat pe site-ul http://www.cnn.com/ ,drept pentru care am primit mai multe mailuri prin care era anuntata vizita Presedintelui,ma rog masurile de securitate,suma de 11 milioane de euro cheltuita de statul Norvegian pentru securitatea Presedintelui Obama,deci de 11 ori mai mare decat insusi premiul,pe care Obama oricum a spus ca-l va dona pentru scopuri caritabile,si sa revin pe site-ul CNN era un voting daca Presedintele Obama merita sau nu premuil Nobel pentru Pace.La ora 14.30 ora Romaniei,deci cam dupa jumatate de ora dupa ce a inceput ceremonia votasera aproximativ 60000 de oameni dintre care 44% nu erau de acord,iar cei care erau de acord erau decat 25%.Ceilalti au zis ca ar merita pentru o zi.Eu am votat da,merita.Pai daca cei din Comitetul Nobel la vremea aceea au considerat ca Yasser Arafat care a condus la viata lui organizatia terorista Amal,a meritat premiul Nobel de ce nu ar merita Obama?Deci draga Dopsha istoria e foarte ciudata-si aici inchei-ca la noi la televizor se discuta de 4 zile daca au fost sau nu falsificate alegerile.Si eu nu am facut nici o schita scriu ce-mi trece prin cap si ma bruiaza televizorul cu politica romaneasca.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Dragule, :) excelent post. In sfarsit am aterizat acasa, si am nimerit eeeexact in postul tau cu Obama. Great post, I like it..si daca scrii in acest stil..urmatorul premiu Nobel..it will be your's, may Alfred..hihihihi..
***** take it, couse you deserv it!

Unknown spunea...

* deserve/scz me

Trimiteți un comentariu